למה כדאי לקדם את האתר שלכם בתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל

אחת הדרכים להגדיל את מספר הלקוחות והפניות לעסק היא שימוש בקידום אתרים בגוגל.

מה זה למעשה קידום אתרים?

קידום אתרים זה אומר למעשה להביא את האתר למעלה בתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל.

כשמחפשים בגוגל מוצר או שירות מקבלים בתגובה כמה דברים:

  • מודעות של גוגל בתשלום שיכולות להיות מודעות טקסט או מודעות עם תמונות של מוצרים
  • מפות של גוגל עם מיקומים של עסקים
  • תוצאות חיפוש אורגניות

רוב הגולשים הולכים ישר לתוצאות החיפוש האורגניות כי הם מאמינים שהתוצאות הן אובייקטיביות ומעידות על איכות העסק (למרות שאין קשר).

מטרת הקידום האורגני בגוגל היא להיות למעלה בתוצאות האורגניות. כך הגולשים יגיעו דרך התוצאות לאתר ומשם הם יפנו ללקוח על ידי יצירת קשר בכל מיני דרכים

כמו שיחת טלפון, השארת פרטים באתר, צ'ט וירטואלי, צ'ט בפייסבוק, שליחת הודעת whatsapp ועוד.

חשוב גם שהגולשים יגיעו דרך ביטויים שהם רלבנטיים ללקוח ויש להם כמות של חיפושים בחודש בגוגל.

כדי לבצע קידום אתרים אפקטיבי בגוגל כדאי להשתמש בשירותיו של מקדם אתרים מקצועי שזאת העבודה שלו והוא יודע מה צריך לעשות כדי שהאתר יהיה למעלה בחיפוש.

תהליך קידום האתר כולל כמה מרכיבים:

  • מחקר מילים וביטויים שבו בעלי האתר דנים עם מקדם האתר במה רוצים לקדם ומהי המטרה. לכל עסק יש את התחומים שהוא עוסק בהם ואת הלקוחות הטובים לו ולפי זה בוחרים איזה מילים וביטויים

רוצים וכדאי לקדם. עושים את זה לפי כמות החיפושים בחודש ולפי הצרכים של בעל העסק

  • בניית אתר לעסק או בדיקה של האתר הקיים מבחינה טכנית כדי לראות שהוא מתאים לקידום ועומד בסטנדרטים של גוגל. גוגל רוצים שהאתר יעלה במהירות, יהיה תואם למכשירים ניידים, יהיה נח לניווט ועוד
  • יצירת תכנים איכותיים לעסק על פי מחקר המילים והסקת מסקנות ממנו. תכנים זה בעיקר מאמרים מתאימים לקידום אבל גם מצגות וסרטונים שמשולבים באתר. ככל שהגולשים יהיו יותר זמן באתר ככה גוגל ידרג את האתר יותר גבוה בחיפוש
  • ביצוע סריקה של האתר בגוגל כדי לראות שהכל נסרק כמו שצריך
  • כתיבת תיאורים לגוגל על כל דף באתר
  • בניית קישורים לאתר מאתרים אחרים על מנת לחזק אותו
  • עוד פעולות שמקדם אתרים עושה

להבטחת הצלחת הקידום כדאי מאוד לשתף פעולה עם מקדם האתר בכל מה שהוא צריך ולספק לו תכנים לפי צורך, לסדר את האתר כמו שצריך לגוגל וגם לתת פידבק על כמות הפניות ואיכות הפניות.

פניות לא איכותיות אלה פניות ללקוח על דברים שהוא לא עוסק בהם ולכן מבזבזות לו זמן.

ברגע שהאתר למעלה בחיפוש על ביטוי משמעותי (רצוי להיות על כמה ביטויים) מתחיל זרם של פניות של לקוחות פוטנציאלים. חשוב לדעת גם איך לקלוט את הפניות שזה אומר מענה מהיר לפניות, טיפול מתאים בפניות על ידי מענה שיסגור מהן לקוחות.